“Evet ile hayır arasında,ruhlar maddelerinden uçar,başlar da bedenlerinden.”
Çok güzel bir kitaptı.Fazlasıyla akıcı bir kitaptı kesinlikle okumalısınız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
O kadar güzeldi ki...Daha uzun olsaydı yine de okumaya hiç sıkılmadan devam edebilirdim.Aşkın insanı nasıl güzelleştirebildiği ve aynı zamanda da nasıl kötüleştirebileceğini göstermiş bence.
Büyük bir hevesle başladım fakat ilk kısımlar cok sıkıcıydı.Sonlara doğru heyecanlı olmaya başladı.Fazlasıyla ters köşe yapan bir kitap.Tavsiye ederim yine de.Okuyabilirsiniiz
Acı KahveAgatha Christie · Altın Kitaplar · 202511,5bin okunma
Fi'den sonra okurken biraz sıkmaya başladı ama yine de güzel bir kitap.Dizisini izleseniz bile bu seriyi rahatlıkla okuyabilirsiniz çünkü dizinin kitapla alakası yok.Kitap kesinlikle daha güzel.
ÇiAkilah Azra Kohen · Destek Yayınları · 201416,9bin okunma
Dizisini izlerken merak sardığım bir kitaptı.O kadar güzeldi ki bana tekrardan okuma alışkanlığı kazandıran bir kitap oldu.584 sayfa olmasına rağmen o kadar akıcı ki.Sayfanın çokluğuna aldanmayın bence :)