"Okuduğunuzun farkındayım hatta bundan eminim. İyi anlaşabiliyor muyuz sizinle bilmiyorum ancak kopamıyoruz her şeye rağmen; işte bu da en güzeli. İnsanların hayatında körkütük bağlandığı şeyler olmalı. İnsanların sağlam, sıkı sıkıya tutunduğu halatlar olmalı. İnsanların, dünyada en kötü suçları işlemiş olsa dahi ona sığınak olacak birileri olmalı, onu asla kendisinden sınır dışı edemeyecek, başkalarına da asla teslim edemeyecek, tamamen kendine hapis edecek birileri olmalı. Neden demeyin. Çünkü insan tek başına bir hiçtir. İnsan bir başka insanla anlamlaşır. Bir insan bir insana güvenerek yaşamına devam edebilir ancak bu koca dünyanın sayısız boktan şeyleri içinde. Kendini adayacağı biri varken insanın, nefes almak daha bir anlamlı olur. Anlayın ve tebessüm edin. Ne olursa olsun sizlerle iyi anlaşıyoruz gibi, biliyorum. Ne iç yakıcı olurdu şimdi anlaşamamak."
“Gözüm seğiriyor, bunun iyiye alamet olmadığını söylerler genellikle. Oysa bu iyi ya da kötü bir şey olmasını beklemeyen biri için ne de komik bir detay.”