Canan Tan'ın en sevdiğim kitaplarından biridir ve bende yeri çok başka olan bir kitaptır...duyguların altında mantık varsa sonu hüsran gibi gözükse de her zaman sonuç daha iyidir:/
Kesinlikle okumak isteyenler için çok rahat tavsiye edebileceğim bir kitap,çok akıcı bir dili var ve kitabı okurken bir anda kendinizi hikayenin içinde buluveriyorsunuz.
Psikoloji,tasavvuf,felsefe,meditasyon içeren kitapları çok seven biri olarak kitap hoşuma gitti ,aynı zamanda anne-çocuk,ikili ilişkileri de konu alan bu kitabın aslında ana fikri kitabın arkasında da yer alan ve kendisini hayat tarzım ve görüşüm haline getirmeye çalıştığım Mevlana çok güzel bir sözüyle açıklamıştı;
'Yaralarımız,ışığın içeri girdiği yerdir'
Işığın YoluNilüfer Devecigil · Doğan Kitap · 20203,280 okunma