iki kız arkadaşın anca bu kadar güzel anlatılabilirdi aralarındaki bağ...kesinlikle pişman olmayacağınız hatta okurken 'sanki benim küçüklüğüme de benziyor biraz'diyeceğiniz,yer yer insanın sinirini de bozan bir kitaptı bence,karakterler muhteşem bir şekilde canlı kanlı olarak olarak karşımızda hissi uyandıran bir kitaptı ve ben bu kızların akıbetini çok merak ediyorum...