“İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Nekleyip durur insan. hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler. şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız.”
"Nereye gitse, nereye saklansa her yerde yine o sihirli, yine o cazibeli kuvvet, beynini kalbini kemiren o üzüntülü, o ezici, o tatlı dert hep beraberdi."