esra

esra
@esrahl
it was books that made me feel that perhaps, i wasn’t completely alone.
11 Mayıs
122 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Bütün insanların gözleri çarpıtıcı aynalar değil miydi zaten?"
Reklam
“İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Nekleyip durur insan. hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler. şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız.”

esra

, bir kitap okudu
10/10
·200 syf.·
5 günde okudu
·
2025 10. kitabı
Güzide Sabri Aygün
8.1/10 · 1.171 okunma
"Nereye gitse, nereye saklansa her yerde yine o sihirli, yine o cazibeli kuvvet, beynini kalbini kemiren o üzüntülü, o ezici, o tatlı dert hep beraberdi."
Reklam