Atilla İlhan’ın tüm kitapları çok güzel ve özel benim için. Bu kitap benim ilk Atilla İlhan kitabım. Onu kendi sesinden dinlediğim “Kaptan” şiirleriyle tanıdım. Onu dinlerken insan bir anda kapalı bir akşamüstünde Avrupa da bir kahvehanede kendini Atilla İlhan olarak buluyor. Daha açık anlatılmaz. İnsanın ruhunu gören çok asil bir adamın çok kıymetli bir kitabı
Kimi Sevsem SensinAttila İlhan · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20205,4bin okunma
Bu kitabın adı benim için her zaman Çocukluğumun Soğuk Geceleri olmuştur. Yani öyle içselleştirdiğim bir kitap. Tezer Özlü’ yü okumak bana hep çok şey görmüş çok yaşamış ama ruhu hep genç kalmış seni onaylamasa bile anlayacak bir kadınla güzel bir akşam çayı eşliğinde bir mutfak sohbetini yapmayı anımsatıyor. Kitabın kapağındaki güzel gülüşü kadar güzel bir kitap. Soluksuz okudum
Didem Madak benim için çok özel biri. Mükemmel bir şair, kadın ve anne. Kendimi onu okuduğum için çok şanslı hissediyorum. Herkese öneriyorum herkese. Grapon Kağıtları en sevdiğim eseri. En sevdiğim şiiri Bıktığım Şeyler ve Yeşil Fanila. Didemim bana bir bahar akşamüstünde deniz kenarında oturup çok sevdiğim bir ablamla muhabbet ediyormuşum gibi hissettirir sanki yıllar önce yaşamış bir kadın beni anlıyormuş gibi.