Kitap Gregor Samsa 'nın böceğe dönüşmesini anlatıyor. Ve tabi bu süreçte yaşadıklarını: Travmaları, ailesinin tepkisini, iş hayatını...
Kitabın sonunda çok üzülmüştüm. Samsa' nın hak ettiği son bu olmamalıydı.
Çok etkileyici bir kitaptı. En çok da erkek bir yazarın bir kadının duygu durumunu, hislerini, yaşadıklarını kısacası hayatına dair ne varsa bu kadar güzel anlatmasını hayretle okudum.