-şimdi artık benim için yalnız sen varsın dünyada , yalnızca sen,benimle ilgili hiçbir şey bilmeyen sen,bu arada hiçbir şeyden haberi olmayanı oynayan ya da her şeyi ve herkesi alaya alan sen.Evet, yalnızca sen,beni hiç tanımamış olan ve hep sevdiğim sen.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama ondan sonra kitap okumak zorundasın.Kitaplar işe yaramaz.İnsanın can yoldaşına ihtiyacı var."Sızlanırcasına,"İnsan çıldırır kimsesi yoksa,"dedi."Kim olduğu hiç önemli değil.Yeter ki seninle olsun.Bak,dinle beni,"diye bağırdı kendini tutamayıp;"insan çok yalnız kalırsa tozutur,hasta olur sonunda!"