Gyulickimi

Gyulickimi
@esraozcnn
Bir yanım gündelik şeyler Evdir,ekmektir Bir yanım olmadık türküler söyler Yoldur, özlemdir…
Sayfa 96
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biliyorsun ya, Susarak yaşamak zorundayım seni
Sevmeyen, durmak yorulmak bilmeden sevmeyenler için üzülüyorum. Sanki yaşamıyorlar gibi…
Hangisi daha iyidir, kolay elde edilmiş bir mutluluk mu, yoksa insanı yücelten acılar mı? Evet, hangisi daha iyidir?
Sayfa 149·Kitabı okudu
İnsanoğlunun gözü yalnızca acılarını görür, mutluluğunu hiç görmez. Ama gerektiği gibi görebilseydi, mutluluktan da payını aldığını görürdü.
Sayfa 112·Kitabı okudu