Esra Tubay

Esra Tubay
@esratubay
Kendine iyi bak. Bir daha hiçbir ana doğurmaz seni. Bir daha hiçbir cihan bulamaz.
İnsan hayatı karşılıklı olarak kandırılıp hiçbir şeyin farkına varmadan birbirlerini incittiği ve bu tuhaflığın bariz bir şekilde ortada olduğu örneklerle dolu. Ancak benim karşılıklı kandırılmaya bir ilgim yok.
Sayfa 22
Reklam
İki uzun boyludan levent, bir uzun bir kısadan bülent, iki kısadan da meret doğarmış. :)
Sayfa 53
Yaşanmamış ve yaşanmayacak günlerin şerefine yaşıyorum bu hayatı. :)
Ağahan söylemiş ya! “ Zenginler olmasaydı “ demiş, “ fakirin hali daha kötü olurdu.” Doğru! Bu çocuklar bunu ta doğuştan biliyorlar. Fakirlerin daima zenginlere borçlu olduğunu biliyorlar. Bunların aklından “ Fakirler olmasaydı zenginlerin hali ne olurdu?” diye bir düşünce geçmiş midir acaba? Ne münasebet!