" Biliyor musun... İnsan acı çektiği zamanlarda, güneşin batışını başka türlü sever..."dedi.
"Güneşin batışını 43 kez izlediğin zaman çok mu acı çekmiştin?"
Bana olan nazlı tavrının arkasındaki gerçek sevgiyi fark etmeliydim. Çiçekler bazen tutarsız olabiliyor. Bir çiçeği nasıl sevmem gerektiğini bilemeyecek kadar küçüktüm.