İyi ve kötü olmak üzere sadece iki çeşit insan yoktur. üç çeşit vardır. üçüncü çeşit insanlar iyi geçinmek için uyumlu davranırlar, Memur F.W.S. Malkin' in bana dediği gibi. Onlar bu dünyada en çok bulunan insanlardır ve bence gri insanlardır. seni incitmezler (en azından bilerek) ama sana pek faydaları da olmaz. istediğini yap ve Tanrı yardımcın olsun derler.
Bence bu dünyada kendi başının çaresine bakman gerekiyor.