Esra Yıldırım

Bir insan birini yalnızken hatırlıyorsa sevmemiştir. Ansızın aklına getirip yalnızlaşıyorsa, işte o zaman sevmiştir. -Turgut Uyar
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Jean-Paul Sartre "Başkaları cehennemdir!" demişti. Biz bu kültürden gelmiyoruz. Bizim Akdeniz aydınlığı vurmuş kültürümüzde " "Yalnızlık Allah'a mahsus!"denir. Ve inanılır ki "insan insanın zehrini alır!" Doğrudur da . Mutluluk bizi sarıp sarmalayan dostlarımızdır, paylaşmak duygusudur, merhamettir, erdemli kalma onurudur, sevdamızdır.
Sayfa 45·Kitabı okudu