Jean-Paul Sartre "Başkaları cehennemdir!" demişti. Biz bu kültürden gelmiyoruz. Bizim Akdeniz aydınlığı vurmuş kültürümüzde " "Yalnızlık Allah'a mahsus!"denir. Ve inanılır ki "insan insanın zehrini alır!"
Doğrudur da . Mutluluk bizi sarıp sarmalayan dostlarımızdır, paylaşmak duygusudur, merhamettir, erdemli kalma onurudur, sevdamızdır.