Bu boş ve pörsümüş beynimde yazmaya değer bir şeyler bulabilecek miyim? Neden olmasın? Etrafımdaki her şey tekdüze ve renksizse, içimde bir kasırga, bir çatışma, bir trajedi yok mu?
Duygularımla oynamayacak kadar iyi kalpli birisiniz. O yüzden, bana karşı hissettikleriniz değişmediyse, lütfen hemen söyleyin. Benim size olan sevgim hiç değişmedi. Fakat söyleyeceğiniz tek bir sözle bu konuyu sonsuza dek kapatmaya hazırım.