Evet, akıp gidiyor kitap onda bir sorun yok fakat benim gibi klasik tarzda roman okumayı sevenler için biraz "şey" bir kitap. Başı yok, sonu yok, iç konuşmalar, hesaplaşmalar... Tam da bunu amaçlayıp postmodern demişler zaten türüne. Ne zaman bu tarzda bir kitap okusam hep aynı soruyla bitiyor : Ee ne oldu şimdi?