Radyo ve şiir
Ergenliğimin zorlu geçtiği yıllarda babamın iş yerinde hediye edilen TRT radyosunu zaman zaman dinlerdim. Şiire başlamamla paralel olan bir olay oldu . Bir ezgi çalıyordu “ Eşref Ziya Terzi - Hüzün Türküsü” alıp radyoyu yorganın altında bitmemesine dua ederek dinlemiştim. Sonra bir şey oldu. Şiir geldi ve dediki “ Başlıyoruz” Şimdi yine radyo dinliyorum ve o an gözümün önünden gitmiyor. Gözleri sımsıkı kapalı 16 yaşında çocuğun “ Güzel anları değil yüz binlerce kahırla Gökten yıldız kayınca beni hatırla, beni hatırla” Dediği anda.
Kanye konserine gittin mi diyor.. ben Eşref Ziya dinleyerek büyüdüm kardeşim kanye kim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir Garip Sevda..
Düşmüşüm bir garip sevdaya Yanmışım ateşi aşkınla Al beni sevdanın koynuna Allah'ım, sultanım Her mevsim kederli, her mevsim durgun. Umutlar kederli, umutlar yorgun. Bu yürek tek sana, hep sana vurgun, Ne yapsam bu sevda başımdan gitmez. [Eşref Ziya]
1000Kitap
Darlığın varlığına etti mi telaş? Sabrına küsüp de taşırdın mı? youtu.be/9VR3LyU6Po4?si=...
Müzik
"Gözlerini açmak, uyanmak demek değildir." Yeniden Başlamak Eşref Ziya