“İki yaşında geçirdiği sıtmanın etkisiyle hızlı koşamadığı için saklambaç oyunlarında sık sık ebe olmaktan kurtulamadı. Bu ebeyle, onu dünyaya getiren ebe arasındaki ilişkiyi bir türlü bulamadı.”
her şey insanoğlunun kendi elinde, hem de korkaklığı yüzünden her fırsatı, her şeyi elinden kaçırıyor. Bu artık yadsınamaz bir gerçek hâline geldi. Şurası da özellikle dikkate değer:
Acaba insanlar en çok neden korkarlar?
Atacakları yeni adımdan, söyleyecekleri yeni sözden, kısacası alışkanlıklarından ayıran şeyden, işte onları en çok korkutan budur.
Ben bir noktaysam… odanın ortasında durdu. Şu anda odanın köşegenlerinin kesim noktasında bulunuyorum. Bütün köşelere sesleniyorum: içinizden birinde kalmış bir tutunamayan var mı?”
“İki yaşında geçirdiği sıtmanın etkisiyle hızlı koşamadığı için saklambaç oyunlarında sık sık ebe olmaktan kurtulamadı. Bu ebeyle, onu dünyaya getiren ebe arasındaki ilişkiyi bir türlü bulamadı.”