Kadir İnanır Ağabey’e Allah rahmet eylesin. Kendisi bir röportajında:”Annem bana, seni düşürmek için çok uğraştım, bildiğim bütün metodları uyguladım ama yine de düşmedin. Meğer sen Kadir İnanır olacakmışsın, o yüzden düşmemişsin demişti.” Diyor.
Aynısını benim annem de bana demişti. Babama sinirlenmiş ve bu yüzden beni düşürmek için çok uğraşmış, hatta beni zehirlesin diye ilaç bile içmiş… Ama düşmemişim… Ben de “Yıldırım Kerem Çambel” olacağım günü bekliyorum :)