..yorulunca kendi kabuğuna çekilip o küçük dünyanda yalnız yaşamayı öğreniyorsun. Anlık mutluluklar yaşayıp derin hüzünleri tek başına atlatmayı öğrendiğin vakit kimseye de ihtiyacın olmuyor. Siz buna yalnızlık diyorsunuz ben ise huzur.
Bir gün her şeyi geride bırakıp gidebileceğimiz bir yer olduğunu düşünüyoruz hep. Yok oysa. Aksine, bu sadece gidecek yeri olmayanların içine gizlendikleri yer.