esserada

Sahi nereye olduğunu bilmeden saatlerce yürüten o derdi kime nasıl anlatacaksın.
Edebiyat
Reklam
"İçimizde şeytan yok, içimizde acizlik var."
Edebiyat
Bununla beraber, anlayışın yalnız çokluğunun değil, kendisinin bile hastalık olduğuna dair güçlü bir inancım var. Bunda da ısrarlıyım.
Edebiyat
Kötü biri olamamak bir yana, herhangi bir şey olmayı da beceremedim: Ne kötü ne iyi, ne alçak ne namuslu, ne kahraman ne de haşerenin biriyim.
Sayfa 5
Edebiyat
"Şimdi fotoğraf çekilsek gözlerimiz bulutlu çıkar."
Edebiyat
Reklam