●
Sabahtan beri gündemi takip ediyorum.
Dehşet verici şeyler okuyorum, duyuyorum, görüyorum.
İnanın kanım dondu. Yaşananlar aklımdan çıkmıyor, eminim ki sizin de çıkmıyordur.
İğrenç bir yapılanma var, katledilen iki kadından sonra bunun devam edeceği yönünde birçok paylaşım da yapılıyor.
DC ve telegram gibi uygulamalarda birçok çoçuğa tehditle birçok şey yaptırılmış ve yaptırılmaya devam ediliyor.
Lütfen çocuklarınıza çok dikkat edin, girdikleri sitelere bakın, sosyal medya hesaplarını kontrol edin, arkadaş çevresini kontrol edin mutlaka!
Şunu anladık ki:
BAŞIMIZIN ÇARESİNE BAKMAK ZORUNDAYIZ.