İnsanlar üçe ayrılırlar. Bazı insanlar odalarındaki kapıları ve pencereleri ayna olarak tasavvur ederler. Nereye baksalar kendilerini görürler bu insanlar için dünyada sadece kendileri vardır sadece ayna ve kendisinden ibarettir Dünya.
Bazı insanlar da pencereden bakarlar bunlar seyircilerdir. Pencereden gördükleri güzelliklere ve kötülüklere dışarıdan bakarlar.
Bazı insanlar da kapıyı açıp hayatın ve insanların içine dalarlar. Güzelliklere sahip çıkarlar kötülük gördüklerinde kollarını çekip mücadeleye girişirler.
Ben kapıdan çıkanların tarafındayım
. Ama bu benim çantamda ayna taşımadığım anlamına gelmez.!