📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uşak çıktıktan sonra öbür odaya geçti, kendisini hiç zorlamadan çocuklar gibi hüngür hüngür ağladı. Acizliğin, yardımsızligina, yalnızlığına agliyordu. İnsanların acımasızlığına,
Ivan Ilyiç yalnız başına kalınca inlemeye başladı. Ama ağrının şiddetinden değil, can sıkıntısından iniyordu. Hiçbir değişiklik yok. Aynı bitmez tükenmez geceler, gündüzler. Hiç olmazsa çabuk gelse bari. Peki ne gelmesi lazım çabucak? Ölüm, karanlık! Hayır, hayır Herşey ölümden daha iyi.