esraleylan

"Aşkın kanununu tahsil etmiştim kalbimin en doğusunda İçimde yağmur duasına çıkmış birkaç köy Birkaç köy sular altında. Kalbimin doğusu, Her resme güneş çizen bir çocuktu. Gam yükünün kervanları yürürdü dudaklarımda Kavruk ve çatlaktı dudaklarımın toprakları. Ölümün ötesinde bir köy vardı Orda, uzakta, kalbimin en doğusunda Şimdi bana yalnızca Dertli türkülere duyduğum karşılıksız aşk kaldı." Didem Madak🌸
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizim mahallenin insanları da arabaları da bellidir. Birbirine benzer. Hepsi yorgundur, emektardır, fakirlik kokarlar, boyaları dökülmüştür, saçları sakalları dağınıktır, eski modeldirler, iki elle tutarlar direksiyonu, direksiyon ekmek kapısıdır...
''Yanılmışım, hayat çok uzun...''
Sayfa 83
Siz hangi yağmanın peşindesiniz çocuklar En karanlık köşelerinden mağaranın Yeminler toplayacaksınız yakında Önce şairleri vuran Sonra yalancıları Bir fırtınanın ardından Teraziler, tutanaklar, tanıklar
simsiyah bulutlar geçiyordu göğümden anlamak üzreydim Neron’un Roma’yı neden yaktığını karanlık bir koridor açıldı önümde; anlayamadım yenik düşmüş bir Napolyon kadar mutsuzdum aslında intiharla buluşan Hitler kadar çaresiz yakmak üzreydim ki bu şehri, hatıraların sağnak bir yağmur gibi boşandı üzerime