Hakikati bulma sancısını yaşayan ablamızın anısı. Bir tarafta heyecanlı iman serüveni bir tarafta alışılmış imanlarımız..İman ne büyük nimet. Keşke bilsek.
Sade ve gösterişsiz giyinmek, Amerikalıların ''sende var olanı göster'' mantığı ile tamamen çelişse de Tanrı'nın bana bağışladığı güzelliği koruduğum zaman kendimle daha barışık olduğumu hissediyordum.