Haritası ve dümeni olmayan bir gemi gibiydi, gidebileceği bir liman da yoktu. Hayatı kendi akışına bırakmak en kolay yoldu ama o da bir tür yaşamak sayılırdı ve onun canını yakan şey de buydu zaten, yani yaşamak...
Bir zamanlar birilerinin hayaletin ölen ama öldüğünü bilmeyen bir kişinin ruhu olduğunu söylediğini hatırladı; bir an durup acaba gerçekten öldüm de haberim mi yok, diye düşündü..
"Ama hiç şık değil."
"Hayat da böyle bir şey işte," diye yanıt verdi Martin çekinmeden. "Yazdıklarım geçerli. Ve benim de hayatı gördüğüm gibi yazmam gerek."