E.Y

Martı olmak ister miydiniz? Sanırım ben isterdim, yani eğer insan olmasaydım. Güneşle birlikte uyanıp gün boyunca denizin üzerinde süzülmek ve güzelim maviliklere goğru yükselmek, akşam olunca yuvaya geri dönmek sizce de harika olmaz mıydı?
Sayfa 59·Kitabı okudu
Reklam
Bir kapının size kapalı olması ne kadar nahoş bir şeydi ama bir odanın içerisinde kilitli kalmak belki de ondan daha da beterdi.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Düşünüyorum da, şu hayat dediğimiz şeyin ne hoş ödülleri vardı; şuna buna hınç duymak, kin beslemek ne kadar yersizdi, dostluklar kurabilmek ve kafa dengi kişilerle birlikte olabilmek ne kadar gıpta edilecek bir durumdu...
Sayfa 18·Kitabı okudu

E.Y

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
12 günde okudu
·
2020 26. kitabı
Sadık Hidayet
6.9/10 · 36,7bin okunma
Kendimle bir odada kalamayacak gibi hissediyordum; ya kaçıverirsem de o da kovalarsa beni ve oluverirsek kavga etmek için karşı karşıya gelen iki kedi gibi?
Sayfa 74·Kitabı okudu
Anket
Reklam