yasamak/kanun yapmak, Yüce Allah’ın hakkıdır. Yaratan O’dur, rızık veren O’dur, insana çeşitli nimetlerle ihsanda bulunan O’dur. Göklerin ve yerin mülkü/egemenliği O’na aittir. Elbette kendi mülkünde tasarruf edecek olan da O’dur. Bunu bilmek için dinde fakih olmaya lüzum yoktur. Nasıl ki her insan, kendine ait olan mülkte dilediği gibi tasarruf etme hakkına sahipse aynı şekilde Yüce Allah da mülkünde tek hâkim, tek yasa koyucu, tek otoritedir. Bunu bilmek için özel bir bilgiye ihtiyaç yoktur:
“Dikkat edin! Yaratmak da emretmek de Allah’a aittir. Âlemlerin Rabbi olan Allah, ne yücedir.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hayatım boyunca kimseye acımamıştım. Acımamayı öğrenmek zorunda kalmıştım çünkü insanlara acımak tehlikeliydi. Fazla değer verdiğin anlamına geliyordu bu. Ya da belki kendime ve kendi durumuma acımakla meşgul olduğum için başkalarını düşünme fırsatı olmamıştı."