"hiç de bir şey söylemek zorunda değilsin," diyor. "yapmak zorunda olmadığın bir şey olarak hatırla bunu daima. çoğu insan sırf bulunmaz bir hiçbir şey söylememe fırsatını kaçırdığı için çok şey kaybetmiştir."
başkalarının hep iyi yönlerini görmek ister ve bazen de bunun için düş kırıklığına uğramayacağına umarak onlara güvenme yolunu seçer, ama yine de uğrar.
ayağımı buharın içinden tekrar suya sokuyorum ve yine aynı his, aynı kaynar sıcaklık. ayağımı suda tutup tam da artık dayanamıyorum diyecekken fikrim değişiyor, dayanabiliyorum.