"İnsan,istekleri yüzünden kendine gerekli olanı bulamaz;bir şeyin tadına vararak değil,hayal ve hevese kapılarak,mutlu olmak için neye muhtaç olduğumuzu kestiremeyiz."
Kendileri hiç de iyi olmayanlar, kötü bir eylemden çıkar sağladıktan sonra, rahat yürekle, işe biraz iyilik doğruluk karıştırmaktan hoşlanırlar, bir karşılık ödüyormuş, vicdanlarını temizliyormuş gibi. Kaldı ki, bu korkunç kötülüklere alet ettikleri kimseler kendilerini suçluyormuş gibi gelir onlara. Ölmelerini isterler ki bu yüzkarası işlerin bilinci tanıklığı silinsin gitsin.