ÜMİTSİZLİK - "Ben bir kimseyi bir kere ele geçirdim mi, bütün dünya onun için bir hiç olur; üzerine ebedi karanlıklar çöker; güneş ne doğar, ne batar.O görünüşte mükemmeldir; fakat içini karanlıklar kaplamıştır; hazinelerinden nasıl yararlanacağını bilemez.Saadette, felakette ona azap verir; bolluk içinde açtır; zevk olsun keder olsun, onu ertesi güne bırakır.Yalnız geleceğe önem verir ve böylece hiçbir vakit maksadına erişemez."