h.

h.
@evdenuzak
serin bir rüyanın hatırınadır, çektiğim dünya ağrısı.
Sadece bir iç sızısı benim beklediğim... Gecenin o en geç, en derin saatlerinde, bir yerlerde birileri uzanırsa şiirime, kalbim, kutla ve kutsa kendini!
Sayfa 182·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Soluğu imgedir şiirin, azı da çoğu da öldürür onu.
Sayfa 181·Kitabı okudu
Şiir bir dinginliktir; rüzgârı kendi eğimince boşluklar bulan fırtınadan sonraki o bilge sessizliktir.
Sayfa 181·Kitabı okudu
Değiştirmeden önce nasıl anlamak gelirse, söylemeden önce de duymak gerekir; yaşamak (eylemli) değil her zaman.
Sayfa 181·Kitabı okudu
Gece, yalnızlığımıza çekilen gök perdeyse, şiir içerdeki aydınlığımızdır.
Sayfa 181·Kitabı okudu