Yaşamı, istediğiniz biçime sokmak için çok çaba sarf ediyorsunuz. Eğer bir akıl hastanesine düşmek istemiyorsanız, yüreğinizi biraz daha açmanız ve kendinizi olayların akışına bırakmanız gerekli.
Herkesin mutluluğa ulaşması imkansızdır, sonunda kaos galip gelir. Ve sonra ne olabilir sizce? Cevap basit, sonunda Tanrı gözükür ve bu trafiği yönetir. 'Sen oraya git, sen buraya gel, sen onunla beraber ol, sen bir süre yerinde otur' gibi şeyler söyler. Her şeyi yoluna koyar ve nihayet işler mükemmel biçimde yoluna girer. İşte, deus ex machina dedikleri budur.