Kitabın temeli sevgi ve inanca dayanıyor. İnsan ilişkilerinden konu alınmış. Kısa sürede zevkle ve kolayca bitirilecek bir kitap. Herkese öneririm.(okumayan kalmamıştır zaten, diye düşünüyorum.)
"Sen sevgiline ne verebilirsin sanki? Kalbini mi? Pekala, ikincisine? Gene mi o? Üçüncü ve dördüncüye de mi o? Atma be adaşım, kaç tane kalbin var senin?"
"İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır. Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendininkine gözlerin kapalı. Sadece o kötü olsa, sen hep iyi olsaydın ortada kin olmazdı."