nayakaların '' yalnız yürüyen fil'' olarak adlandırdıkları bir erkek fil, bir gün kabileden birini öldürür. ancak nayakalara hindistan orman işletmesinin fili yakalama çalışmasına yardım etmeyi reddederler. naveh'e bahsi geçen filin eskiden başka erkek bir fille çok yakın olduğunu ve sürekli onunla gezindiğini anlatırlar. ikinci fil bir gün ormancılar tarafından yakalanır ve şiddete yakın hale gelir. '' eşin senden alınırsa ne hissedersin? bu fil de öyle hissediyor. bu iki fil, akşamları ayrılır, kendi yollarına giderlerdi. ama her sabah mutlaka yeniden bir araya gelirlerdi. o gün fil, dostunu düşmüş, yerde yatar vaziyette buldu. hep bir arada olan ikiliden birini vurursan, diğeri nasıl hisseder?