Türk sinemasındaki bazı filmleri birçok açıdan değerlendirip yorumlamışlar. Filmlerin hiçbirini izlememiştim. Başta filmleri izlemeden okumuştum ilk denemeyi. Hiçbir şey anlamadığımı fark ettim. Önce filmi izleyip ardından yorumları okumayı deneyince daha anlaşılır oldu. Kitabı okumayı düşünenlere, filmler izledikleri filmlerden değilse, önce izleyip sonra okumalarını öneririm.
Hakikat bizden sürekli kaçan bir fazla değildir; onunla, sadece görünüş olduğunuz fark ettiğimiz, bildik olgular alındı travmatik bir biçimde karşılaşırız.