Abi vedalar benim yumuşak karnım, başkası edince bile ağlayabiliyorum, evlatlarıma bırakacağım kalıta bak.
Martılar kimlere dua eder Nalan, evinin kapısını usulca çekti; sanki şehri, martıları, uykudaki balıkçıları uyandırmaktan korkuyordu. Müzeyyen Saye Gökyüzü Henüz Çivit Mavisi Sabahat Teyze Mahallenin elinde asası ile dolaşan ninesi idi mahallenin tekirleri kara kedileri hep başına toplanır sanki ey ulu ninemiz sana sığınır senden güzel bir nasip rızık isteriz diyerek yüzüne bakarlardı evin 7 yaşındaki küçük kızı nalân ise elinde ekmek kapı kapı zile basar elinizdeki ekmekleri israf etmeyin efendim bilirmisiniz günde kaç dilim ekmek çöpe atılıyor misafirhanelerde bakan makan takla atan beylere hazırlanan sofralara kaç milyon kişi buyur edilmiyor diyerek tuttuğu not defterini gösterirdi yanına gelen arkadaşlarını biraz sükut et martılar uyuyor huzuru bozma diyerek onları uyarırdı Sabahat Teyze ey Allahım Kalbimin dağınıklığından sana sığınırım!"çünkü sen sığınak ve limansın cama konan martıya bakarak ey Allahım şehirlerimize martılarımıza güzel bir nasip buyur diyerek duasını bitirdi martı binlerce ekmek çöpe dökülürken genel müdürler bakan zatı delileri gelecek derken caddelerin büyüteçle temizlendiği günlerde bu mübarek kadının sofrasında karnını doyurup ona şu duayı ettiler ey Yüce Allahımız At koşmazsa köpek koku almazsa çok üzülür sen hayvanlarımızı üzüpte nasipsiz bırakma hayvanlara ikram eden insanları incitmeyenlere hakkı gözetenlere kalp temizliği nasip buyur Küçük çocukların gofret kavgası Dolmuşun camına başını yasayıp sokağın çıplak lambalarını seyretti. Gittiği yer yalnızca bir semt değil, kalbinin en geniş, en ferah meydanıydı. Müzeyyen Saye Gökyüzü Henüz Çivit Mavisi Küçük Ali küçük Ali diyip çocuklar benle dalga geçselerde ben Allah resülüne iman etmenin ferahlığı ile kalbim inşirah içinde sokaktaki balgamları temizliyor kalbimde en geniş
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evlatlarıma anne olucak kibar hanımefendi dadı araniyor ilgilenen dm gelsin plz🙏🏻😔 (benimle anlasabilmesi ön şart😋)
ŞİFAYA VÂYE GÜNLÜKLERİ Hayatta en zorlandığım anlarda evlatlarıma tutundum. Dağılmak istedim, kaybolmak istedim. Ama her defasında arkama döndüğümde, adımlarımı takip eden iki çift göz gördüm ve yeniden yol almaya devam ettim. Hiçbir zaman ‘her şeyi mükemmel yaptım’ gibi bir iddiam olmadı. Ama elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Yüküm bazen ağır geldi, ruhum yoruldu… Ama gittiğim yolun sonunda beni bekleyen o küçük mutluluğa sarılarak güçlendim. Bazen dizlerimin bağı çözüldü, bazen yolumdaki taşlara takıldım. Tökezledim.Hatta öyle zamanlar oldu ki, düştüm ve nefesim bile kesildi. Ama ben yine anne olduğumu unutmadım. Kalktım. Yoluma revan oldum. Belki onlara hanlar, saraylar, şirketler bırakamayacağım. Kusursuz bir hayat da sunamayacağım.Ama onlara her şartta ayakta kalmayı öğretmiş olacağım.Eksiklerimle birlikte, koşulsuz sevginin ne demek olduğunu göstermiş olacağım. Ve en önemlisi, bu zalim zamanda merhametin yüreklerine ne kadar yakıştığını öğütleyeceğim. Ben bu hayatta en çok anne olmayı sevdim. ~Demet🌿
Duygu ve Düşünce
Bugün daha bu konuyu bir ablamla konuştum hâlâ mı okuduklarını alıyorsun çok pahalı dedi, almak yerine pdf oku dedi... Ben telefona günlük kullanım için bile adapte olabilen bir insan değilim, beni tanıyan herkes bilir. Her şeyin ruhunu öldürmüşüz gibi geliyor bana. Yapay, suni, estetikten uzak sadece işlevsel. Bu yüzden kitaplara hâlâ dokunabiliyor, altını çizebiliyor olmak bana o kadar değerli geliyor ki, ilerde kitap basılmayacağını bile düşünüyorum... işte sırf bu yüzden bir gün bu dünyadan gidersem ardımda miras olarak Rabbim nasip ederse evlatlarıma kaliteli bir kütüphane bırakmak gibi bir hayalim var.

Asthley

@asthley
·
Sizin Tercihiniz Hangisi? PDF Kitap mı Normal Kitap Mı?
Bence kitap dediğin şey sadece okunmaz, aynı zamanda hissedilir. Bu yüzden benim tercihim genelde normal kitap oluyor. Sayfaları çevirdiğinde çıkan o hafif ses, yeni bir kitabın kendine özgü kokusu ve kitabı elinde tutmanın verdiği duygu bambaşka bir şey. İnsan sanki hikâyenin içine daha çok giriyor. Ama PDF kitapların da inkâr edilemeyecek avantajları var. Yanında onlarca kitabı taşıyabiliyorsun, istediğin yerde hemen açıp okuyabiliyorsun. Üstelik çoğu zaman ücretsiz olması da büyük bir kolaylık. Sizin tercihiniz hangisi sevgili okurlar?
Duygu ve Düşünce
Hâlbuki "insanın, hususan müslümanın tahassaüngahı ve bir nevi cenneti ve küçük bir dünyası aile hayatıdır. Bu da mı bozulmağa başlamış dedim, sebebini aradım. Bildim ki: Nasıl islamiyetin hayat-ı içtimayesine ve dolayısıyle Din-i İslâm'a zarar vermek için gençleri yoldan çıkarmak gençlik hevesatıyla sefahate sevketmek için bir-iki komite çalışıyormuş. Aynen öyle de; biçare nisa taifesinin gafil kısmını dahi yanlış yollara sevk etmek için bir-iki komite komitenin tesirli bir surette perde altında çalıştığını hissettim. Ve bildim ki; bu millet-i İslâma bir dehşetli darbe, o cihetten geliyor. Ben de siz hemşerilerime ve gençleriniz olan manevi evlatlarıma kat'iyyen beyan ediyorum ki: Kadınların saddet-i uhreviyesi gibi, saadet-i dünyeviyeleri de fitratlarındaki ulvi seciyeri de bozulmaktan kurtulmanın çare-i yegnesi, daire-i İslâmiyedeki terbiye-i diniyeden baska yoktur.(L:201) Son Kale Aile