Evin Aslan

Evin Aslan
@evn_asln
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.
Artık öyle bir noktaya gelmiştik ki yaşamak ya da ölmek önemli değildi. Ölmeden bir parça ekmek yiyebilirsek mutlu olacaktık.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Reklam
İnsan mutlu olduğu sürece, fakirlik utanılacak bir şey değildir.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Tüm insanlar aynıdır: Kendileri bir başkasının cebinden alırken yüzleri aydınlanır, gülümserler , ama kaybetme sırası onlara geldiğinde yastaymış gibi ağlarlar.
Sayfa 23·Kitabı okudu

Evin Aslan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·318 syf.·
8 günde okudu
·
2023 8. kitabı
Yaşar Kemal
8.8/10 · 8,2bin okunma
Bizim insanlığımız gitti, külümüz kaldı. Artık biz eski sağlıklı insanlık değiliz. Bizim çocuklarımız da artık o eski insan olamayacak. Torunlarımız da...
Sayfa 298·Kitabı okudu