"Zararı yok," dedi. "Benim yaşadığım yerde her şey öyle küçük ki..."
Ardından, sanırım biraz hüzünlenerek şunları ekledi:
"İnsan istese bile fazla uzağa gidemez..."
Adım Lisa. Adımdan da anlaşılacağı gibi ben bir kız çocuğuyum. Yedi yaşındayım ama yakında sekizime basacağım. Annem bazen şöyle der :
" Artık annenin büyük kızı olduğuna göre, bugün bulaşıkları sen kurulayabilirsin. "
Ve bazen Lasse ve Bossa de şöyle derler : Küçük kızlar Kızılderili oyunu oynayamaz. Bunun için çok küçüksün."
İşte bu yüzden, büyük mü yoksa küçük mü olduğuma bir türlü karar veremedim. Bazı insanlar büyük, bazı insanlar da küçük olduğunuzu düşünüyorlarsa belki de olmanız gereken yaştadınızdır.