Kitapta Özgür ve Yosunu ikiye ayırıp anlatmışlar. Bir bölümde Yosun bir bölümde Özgür birinde birlikteler. Biraz kafa karıştırıcı olmuş. Kitabı okurken ortadan ikiye bölünmüş gibi hissettim. Bir yanım Özgür haklı , diğer yanım Yosun haklı diyor. Ama biraz kitap şey gibi olmuş "Yosun' un darma duman pisikolojisi." İşte bu yüzden birazcık soğudum kitaptan . :( Sonu çok farklı bitti. Belki bu yüzden 3. Kitap çıkabilir. Tabi okuyucu ısrarı ve yazar isteğine bağlı.
" Kimine paket hayat kimine bi dal. "
Ne güzel söz değil mi? Aşırı anlamlı geliyor düşününce . Kafa yorunca böyle bi 1-2 dakika . Ben hep şöyle düşündüm ; sanki azla çok ayrımı gibi. Zenginle fakir ayrımı gibi . Ama bence bu söz en çok hayat sanki birine kıyak geçmiş de diğerine hiç şans vermemiş gibi anlam taşıyor bende . Böyle hissediyorum yani ben. :) Sizce ?