İlk 70 sayfayı çok zor okudum. Final haftasının getirdiği stresten mi bilinmez sonra da okumaya uzun bir ara verdim. Bugün erken kalkmışken elime tekrar aldım kitabı. Başından kalkmadan sadece okudum. Aşkın büyülü dünyasına, o beş prensle beraber bende maceralı bir serüvene daldım. Verdiği mesajlarıyla harika bir masaldı. Aşkın anatomisi belki de biraz klasik, başka eserlerde de görebilceğiniz cümleler diyeceksiniz ama kesinlike çok ayrı hisler yaşatıyor çok garip bir şekilde.