Evrin

hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zamanların hem en iyisi hem en kötüsüydü; hem bilgelik hem ahmaklık çağıydı…
Uçurumlar var diyorum, insanla insan arasında, kendiyle kendi arasında. Nilgün Marmara

Evrin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·167 syf.·
2025 25. kitabı
Mehmed Uzun
9.2/10 · 4.621 okunma