Ne güzel demiş Neşet Ertaş
"Kadınlar insandır bizler insanoğlu"
Biz kadınlar, bugün bütün katliamlara,istismarlara,hakaretlere rağmen
"İyi ki Kadınım" diyebiliyoruz.
Kadınlar günümüz kutlu olsun✨
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuduktan sonra çevrilen bir sayfaydı artık.
Böylece sayfalar birbirini kovalayıp hayat kitabı devam edecekti. Nitekim insan gençken bu sayfaların sonu gelmezdi.