“Yirmi yaşında olmadığımız halde bizler de mutlu olduğumuz anları gözden geçirsek, bütün kâinatın karşısında titrediği şu kelimeye ulaşmaz mıyız? “Hiç!”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kontrolsüz merhamet ne kadar iyidir ya da iyi midir? Peki insanların “ne der” lafından korkup, istediği şeyleri gönlünce cevaplayamadan cesaretsizce yaşamak? Bu iki kötü özellikle hayatını sürdürmeye çalışan Anton Hofmiller’in kendi kafasında yaşadığı bu çırpınışları S.Zweig öyle güzel yansıtmış ki bir yerden sonra kitabın içinde yaşıyormuşsun gibi hissediyorsunuz. Tüm pişmanlıklar, farkındalıklar, umutlar.. Hepsinden bir şeyler bulacağınız bir kitap. Bu kitaba bir şans verin derim.