onur

onur
@exeonur
Herkes kendini özgürleştirsin, kendini yaşasın, kendine ve alıp giden ama akıp gittiği için güzel olan ana inansın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat, katlanılabilir bir şey olsun diye yaşanır.

onur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·656 syf.·
14 günde okudu
·
2021 32. kitabı
Kemal Tahir
8.4/10 · 8,9bin okunma
İnsanlar ne yana gitseler, ölümlerine doğru giderler.
Türkmen'de erkeğin yaşı yılla ölçülmez, yiğitliği ile ölçülür.