Bizi, birbirini öldüren biz tuhaf insanoğlunu niye yaratmış Allah, hem de birbirine işkence edenleri, hem de birbirini asanları, asıp da ölüleri seyrederek keyiflenenleri niçin yaratmış Allah?
Sen yaptın bu işi, kendi kendine sen yaptın. En çok adam öldürenleri kahraman sen yaptın. En çok adam öldürenler, insanlığın kanını içenler mutlu mu oldular? Onları kahraman yapıp başına taç yaptın, mutlu mu oldun?