📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı fuarda hem kapağı hem adı ilgimi çektiği için almıştım. İyi ki de almışım. Hikaye okumayı seven bana yine kaliteli güzel zamanlar verdi. Mustafa Çiftci’yi ilk kez okudum. Dili akıcı, halktan (memleketinden bahsettiği için bu kadar iyi muhtemelen), hikayeler hayattan olduğundan ötürü benim ilgimi çekti. “Handan Yeşili” ve “Ensesi Sararmış Adamlar” adlı hikayelerini daha çok beğendim. Ben çok beğendim, bende yazarın diğer kitaplarına da bakmak ve okumak isteği uyandırdı. Size de öykü okumayı seviyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum.