Nasıl âşık olunur bilmiyordum ama böyle bir şey olmalıydı: Soyguna gidecekmiş gibi planlar yapmak… Doğru hamleler, doğru yerler, doğru anlar peşinde koşmak…
Ama o sabah… Daha fazlası da vardı. Hatta o sabah, her şey fazladan da fazlaydı! Mutluluğa benzeyen bir şeyle kaplanmıştım. Ellerim,gözlerim ve gördüklerim fazlaydı. Bana hayatımı unutturan bir şey vardı üstümde… Fazladan bir şey… Aşk.