~EYLÜL&KORAY~

~EYLÜL&KORAY~
@eylsu
Ölmek için yaşiyoruz ...
"Sen neden ağlıyorsun abla?" "Kalbim ağrıyor." "Neden ki?" "Sanırım biraz daha büyüyünce anlayacaksın." "Büyüyünce kalbi mi ağrır insanın?" "Büyüyünce kalbini başkalarına verir insanlar.Yanlış insanlara verilen kalpler de ağrır."