~EYLÜL&KORAY~

~EYLÜL&KORAY~
@eylsu
Ölmek için yaşiyoruz ...
İnsanı öyle bir hale getiriyorlar ki sonrasında yapmak istediğin hiçbir şeyi için almıyor. Sevmekten yoruluyor insan. Sevdiği zaman karşılığını alamayınca yoruluyor. Değer vermekten yoruluyor, verdiği değerin boşa çıkmasından yoruluyor. Farklı gözle baktığı insanın sıradanlıkta çağ atladığını görünce yoruluyor. Özlemekten yoruluyor, tek taraflı mücadele etmekten yoruluyor, kırılmaktan yoruluyor. Her seferinde aynı acıları yaşamaktan yoruluyor. En çok da dinlenmek istediği insanda yoruluyor. En çok da bu koyuyor insana. Gitmem deniyor ama ilk gidenler gitmem diyenler oluyor. Sonra mı? İnsan her şeyden soğuyor, hissizleşiyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İki yalnız bir doğru edebilirdik
Geometrisi iyi olan acil bna bi msj atabilir mi ?

~EYLÜL&KORAY~

, bir kitap okudu
5/10
·211 syf.·
9 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2016 00:00
·
2016 2. kitabı
Mustafa Kutlu
8.1/10 · 14,9bin okunma

~EYLÜL&KORAY~

, bir kitap okudu
9/10
·152 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
Okunma: 21 Mart 2016 00:00
·
2016 1. kitabı
Mustafa Kutlu
8.5/10 · 4.779 okunma